• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

 

 

دوره ی اسپیکینگ +7 شما رو از هر کتاب یا کلاسی جهت آماده شدن برای آزمون اسپیکینگ آیلتس بی نیاز میکنه. موارد زیر نقاط قوت این دوره هستن:

  1. تکرار خیلی زیاد کلمات کاربردی، اصطلاحات، ساختارهای گرامری و نکات کلیدی آزمون در درسهای مختلف به نحوی که تا پایان دوره به راحتی میتونید از اون ها “استفاده” کنید
  2. نمونه جواب های زیادی که در مورد موضوعات متفاوت برای آزمون آیلتس به شما ایده میدن
  3. تمرینات گرامر، تکنیک ها و لغاتی که بعد از هر درس به شما در درک و مرور مطالب کمک زیادی میکنن

 

بعد از ثبت نام، شما میتونید هر زمانی که میخواین ویدیوی هر درس رو بصورت آنلاین تماشا کنید و تمرین های اون روز رو دانلود کنید و انجام بدین. به علاوه اگر ساکن ایران هستین، فایل های ویدیویی و کتاب تمرین در صورت درخواستتون براتون ارسال میشه.

لازم به ذکره که دوره ی اسپیکینگ رو به دو صورت بدون پشتیبانی و همراه با پشتیبانی میتونید تهیه کنید. در صورت تهیه ی دوره همراه با پشتیبانی، علاوه بر تمرینات همیشگی، میتونید سوالات خاصی در ادامه ی دوره که در کتاب تمرین داده شده رو پاسخ بدین و جواب ها رو به صورت ضبط شده برای ما ارسال کنید و فیدبک دقیقی از نحوه ی عملکردتون بگیرین. و همچنین میتونید سوالات درسی تون رو راجع به موارد مطرح شده در دوره بپرسین و ما مثل یک منتور در کنارتون خواهیم بود. لطفا دقت کنید که در صورتی که مایل هستین دوره رو بدون پشتیبانی تهیه کنید میتونید از کد تخفیف ghashghaei50 استفاده کنید و 50 درصد تخفیف بگیرین. (پس هزینه ای که الان مشاهده میکنید، هزینه ی دوره ی همراه با پشتیبانی هست.)

 

سطح شما برای شرکت در دوره: اگر قبلا در آزمون آیلتس شرکت کردین و نمره ی شما 5 (یا بالاتر) هست، این دوره برای شما خیلی مناسبه. و اگر از سطح زبانی خودتون بی اطلاعید میتونید در آزمون تعیین سطح وبسایت شرکت کنید. حداقل نمره ای که برای شرکت در این دوره باید در آزمون تعیین سطح کسب کنید نمره ی 30 هست. (اگر در رابطه با تعیین سطحتون نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتین، حتما به ما پیام بدین.)

نقد و بررسی دوره

نامعلوم

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

درباره ما

ما قصد داریم با ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و اصولی به شما کمک کنیم تا با قرار گرفتن در مسیر درست یادگیری به هدف خود دست پیدا کنید.


بیشتر

دوره های محبوب

کاربران آنلاین

هیچ کاربری آنلاین نیست

تماس با ما

X